גל אוחובסקי

האם הבדיקה תהפוך לחקירה פלילית. 1997הווה כ24 שנים עיסוק.


גל אוחובסקי שונא נשים Onlife און לייף Concert Wanted Remember

27 בספטמבר 1958 בן 63 חדרה ישראל.

גל אוחובסקי. 10 hours agoפרשת גל אוחובסקי. תלונה ראשונה הוגשה נגד גל אוחובסקי התלונה הוגשה במשטרת מרחב ירקון והיא היחידה עד כה בתיק עבירות המין נגד איש התקשורת עלו טענות על התנהלות מינית לא תקינה בעבותיהן המשטרה הודיעה על פתיחה בחקירה. אגף החקירות במטה הארצי במשטרה החל בבדיקת ממצאי התחקיר שפורסם אתמול שני על איש התקשורת גל אוחובסקי.

גל אוחובסקי תקף והטריד מינית בתחקיר של כאן 11 נחשפו שתי תלונות נגד העיתונאי הבכיר מהקהילה הגאה הוא נתן לי כאפה בפנים זה שיתק אותי אוחובסקי. רונן אקרמן תחקיר שפורסם הערב שני בכאן 11 חשף עדויות לפיהן גל אוחובסקי נשיא ארגון הנוער הגאה כפה את עצמו במהלך מפגש מיני עם אדם מהקהילה הגאה הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשות להפסיק וכן במקרה נוסף כפה עצמו על אדם אחר במהלך פגישת עבודה. מרים אלסטר פלאש 90 בעקבות התחקיר שפורסם אמש בכאן 11 החלה הבוקר שלישי בדיקה משטרתית של העדויות שהובאו בתחקיר לפיהן גל אוחובסקי נשיא ארגון הנוער הגאה כפה את עצמו לכאורה באופן מיני על שני גברים מהקהילה הגאה הפעיל כוח פיזי והתעלם מבקשותיהם להפסיק.

Created with Sketch. בתחקיר שנערך בחדשות של כאן 11 נחשפו עדויות של שני גברים שטענו כי אוחובסקי כפה עצמו עליהם במהלך מפגשים מיניים ואף השתמש בכוח ובאלימות. בעקבות העדויות הודיע אוחובסקי שהיה נשיא ארגון הנוער הגאה איגי על הפסקת פעילותו בארגון.

11 hours agoאחרי שנפתחה חקירה. תלונה ראשונה התקבלה במשטרה לאחר שהמשטרה הודיע על חקירה פלילית נגד העיתונאי והיוצר ששמו נקשר בחשד לביצוע עבירות מין התקבלה תלונה ראשונה ויחידה. גל אוחובסקי כפה עצמו על גברים שנפגשו עימו.

בשבוע שעבר בתחקיר שפורסם בכאן חדשות הובאו עדויות של שני גברים שטענו כי אוחובסקי כפה את עצמו עליהם. גל אוחובסקי צילום. 1 day agoשני גברים העידו כי גל אוחובסקי תקף אותם מינית.

הוא תקשר כמו חיה העיד אחד מהם. תחקיר גל אוחובסקי המשטרה החלה בפניות למעורבים בתחקיר כאן חדשות במטרה לבדוק חומרים נוספים - כרגע אין בכוונתם ליזום פניה לעדים מהתחקיר שטרם החליטו אם להתלונן. תסריטאי עורך עיתון עיתונאי מפיק קולנוע מנחה טלוויזיה.


גל אוחובסקי שונא נשים Onlife און לייף Concert Wanted Remember


Hqpxqprwpwvom


ניתוח בבית החולים וולפסון צילום גילי יערי Dyson Vacuum Vacuum Vacuum Cleaner


בוב דילן יחגוג בשנה הבאה את יום הולדתו 80 והוא כבר לגמרי בשל לשלב הסיכומים גל אוחובסקי הקשיב לאלבומו החדש Bob Dylan Forever Young Bob Dylan Quotes Bob Dylan

Previous
Next Post »